شهرستان ترکمن
رئیس مرکز بهداشت، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ترکمن در ایام نوروز از بیمارستان، اسکله و کمپ هلال احمر بازدید کردند. هدف از این بازدید، بررسی وضعیت خدماترسانی و آمادگی مراکز درمانی و امدادی بود. مسئولین بر اهمیت رعایت بهداشت و ایمنی در این ایام تأکید کردند.
تا_پای_جان_برای_ایران
دفعات مشاهده: 166 بار |
دفعات چاپ: 55 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر